Páginas

P3

HORARI CONFINAMENT

EL VOSTRE FILL/A NECESSITARÀ LA VOSTRA AJUDA, PER TANT, L'HORARI EL MARQUEU VOSALTRES

EN PRIMER LLOC, VOLEM REMARCAR, QUE HI HA MOLTES ACTIVITATS EN AQUEST BLOG. SÓN ORIENTATIVES, PER DONAR-VOS EXEMPLES DE COM ES PODEN TREBALLAR DIFERENTS TEMÀTIQUES.
NO N'HI HA CAP D'OBLIGATÒRIA. NO VOLEM POSAR-VOS MÉS FEINA DEL QUE SUPOSA UN CONFINAMENT. GRÀCIES I ESPEREM QUE AQUESTS RECURSOS US SIGUIN ÚTILS.

A CASA EN AQUEST MOMENT NOMÉS TENIU EL PACK 1. 
AQUI TAMBÉ PODEU VEURE ACTIVITATS DEL PACK 2.

P-3 PACK CONFINAMENT  1  


GUIA PER A LES FAMÍLIES 

Us presentem diferents opcions per treballar el material que han portat els vostres fills i filles a casa. 

 


Cançons rutines Damaris Gelabert ( Bon dia, Dies de la setmana, Les vocals, Abecedari, ... Un mosquit, ... etc )

https://www.youtube.com/watch?v=BF7w-xJUlwM&list=PLSzThxPCa5bxnjeeB5Wg2-lBdQlZPQLi1



NOM : El podeu anar treballant cada dia amb les rutines 

· Resseguir-lo amb el dit màgic 

· Podeu fer-ne més còpies i resseguir-lo amb playcolorretolador gruixut, tapar-lo amb gomets petit ( per prendre consciència del traç de les lletres del seu nom ) 

 

1- A LA COMPRA! 

. Resseguir amb el dit màgic les línies verticals vàries vegades 

. Resseguir amb colors les línies verticals 

 

2- CANÇÓ DE TARDOR  

Escoltar la cançó i parlar dels colors de la tardorCom canvia el verd de les fulles i passa a groc, marró, taronjavermell…) 

. Pintar el dibuix amb colors de tardor. 

 

 

3- TAN RODÓ COM… 

. Resseguir el contorn del cercle amb el dit màgic. 

. Omplir el cercle gran amb paperets de colorsgomets, pintant amb colors o 

diferents materials. 

.Buscar per casa diferents objectes amb forma rodona. 

 

4- FEM BOMBOLLES DE SABÓ! 

Preparar mig got d’aigua tirar-hi unes gotes de sabó de rentar platsAmb una palleta fer bombolles  de sabó. 

. Completar la pàgina fent cercles. 

 

5- AVUI PLOU! 

Fer traços verticals lliurement amb el dit màgic. 

Omplir el paper fent traços com si fos pluja (amb colors, pintura de dit…) 

 

6- QUINES SÓN LES FORMES RODONES? 

Resseguir amb el dit màgic el contorn de les formes geomètriques i veure que no totes són iguals. 

. Identificar les formes rodones i pintar-les o posar-hi un gomet. 

 

7- A LA MUNTANYA! 

Identificar quin animal és i parlar-ne ( té 4 potes, banyesviu a les muntanyes..). 

Enganxar gomets rodons i petits al cos del cérvol. 

 

8- DITA DE TARDOR 

Repassar la dita de tardor per memoritzar-la i intentar que la diguin sols. 

. Pintar els dibuixos. 

 

9-TRAÇ DEL NÚMERO 1 

. Identificar el n 1 

.Resseguir-lo diverses vegades ) primer amb el dit i després amb colorsgometsbotons ,taps 

 

10- FA FRED! 

. Parlar de la roba d’abric (ens la posem quan fa fred…) 

.Enganxar gomets a sobre els punts.

 

 

CONTE

És convenient que cada dia els expliqueu un conte. El podeu llegir d’un conte editat, el podeu explicar de memòria o fins i tot el podeu buscar per internet. Recordeu que aquesta activitat és per fer un treball interactiu amb el vostre fill/a. Després podeu fer preguntes senzilles del contedels personatges, del què hi passa, buscar alguna imatge concreta ( p.ex: qui és la mare cabreta, quina caseta és la de fusta, …  etc. En el cas que tingueu el conte físic) 

Idea d’alguns contes tradicionals

  • La caputxeta 
  • Les 7 cabretes i el llop 
  • Els 3 porquets 
  • En Patufet 
  • La Blancaneus 
  • La rateta que escombrava l’escaleta 
  • El peix Irizat
  • Hansel i Gretel
  • La llebre i la tortuga
  • El lleó i el ratolí


RECURSOS ONLINE:

RECEPTES DE CUINA PER NENS DEL SUPER 

UNA MÀ DE CONTES  

DIBUIXA A LA SORRA  

DIBUIXA I BALLA 

MATES (TRIAR EL CURS)  

ELS COLORS  

ATENCIÓ (JOC 1) 

MATES (ELS CARTELLS 1 DELS NENS)  

ELS ANIMALS  

LES FORMES  

 


ACTIVITATS  D'ANGLÈS :

La Judit, la mestra d'anglès, un ha preparat un padlet d'anglès amb moltes activitats pels vostres fills/es per poder treballar i passar-ho bé.

https://padlet.com/juditmunyoz/xsah44c126w3rjcw


ACTIVITATS DE  MÚSICA


Hola nens i nenes!

Avui us començaré a explicar un conte que es diu El descobriment d'en Claudi


Després d'escoltar els primers capítols, podeu decorar o bé començar a dibuixar des de zero la vostra guitarra. Us deixo una imatge per pintar-la i decorar-la (en el pack que us vam donar ja hi és, però us l'adjunto per si en volen fer més d'una).

A més, podeu repassar les cançons que hem treballat aquest trimestre:

MARRAMEU TORRA CASTANYES


LES CASTANYES PETEN PETEN


LA CASTANYERA

https://www.youtube.com/watch?v=2cEQwfWi_R4&ab_channel=D%C3%A0marisGelabert-Topic





P-3 PACK CONFINAMENT  2  


GUIA PER A LES FAMÍLIES 

Us presentem diferents opcions per treballar el material que han portat els vostres fills i filles a casa. 

 


Cançons rutines Damaris Gelabert ( Bon dia, Dies de la setmana, Les vocals, Abecedari, ... Un mosquit, ... etc )

https://www.youtube.com/watch?v=BF7w-xJUlwM&list=PLSzThxPCa5bxnjeeB5Wg2-lBdQlZPQLi1



 1- EL NOM

. El podeu anar treballant cada dia amb les rutines 

· Resseguir-lo amb el dit màgic 

· Podeu fer-ne més còpies i resseguir-lo amb playcolorretolador gruixut, tapar-lo amb gomets petit ( per prendre consciència del traç de les lletres del seu nom ) 



2- CARRERA DE CARGOLS

. Resseguir amb el dit màgic el camí que fa el cargol fins arribar a les banderes.

. Resseguir el camí amb colors



3- EL POLL SURT A CAMINAR

. Parlar del animals que viuen a la granja (vaca, porc, gall, gallina, pollet, cabra, xai...) i quin so fa cada animal.

. Explicar que el pollet: neix d'un ou, té plomes, un bec, dues ales, dues potes... 

. Fer traços horitzontals curts per completar el terra de la granja.

. Cançó: "A la granja d'en Jepet"



4- HORA DE FER ESPORT

. Fer traç vertical amb el dit màgic i després amb retoladors, per decorar les vambes de muntanya.

. Puntejar el contorn amb colors per fer el terra sorrenc del camí.



5- LA FIGURA HUMANA

. Treballar oralment les diferents parts de la cara i del cos (tenim 2 ulls, un nas, una boca, una panxa, 2 cames...)

. Dibuixar-se ells mateixos. 



6- EL CARGOL

. Enganxar un gomet a cada punt de la closca del cargol.

. Pintar el cargol lliurement.

. Explicar el conte: "El cargol i l'herba de poniol"



7- TRAÇ NÚMERO 2

. Fer el traç del número 2 amb el dit màgic.

. Fer el traç amb colors, retoladors, pintura de dit etc.



8- SACS DE QUANTITATS

. Fer pilons d'1 o de 2 elements amb diferents materials.

. Posar gomets dins dels sacs segons l'etiqueta.



9- ENCERCLA DE 2 EN 2

. Encerclar de 2 en 2 amb el dit màgic.

. Encerclar amb colors.

. Repassar el traç del número 1 i el 2.



10- TRAÇ NÚMEROS 1/2

. Fer el traç del número 1/2 amb el dit màgic.

. Fer el traç amb colors, retoladors, pintura de dit etc





No hay comentarios:

Publicar un comentario